5.4.11

El senyor gerent para l'orella



Wodoo Blues
Xutant una pilota de futbol contra una paret
passo la vida tot sol sense poder fer res;
passo els segons, els minuts, les hores,
els dies, les setmanes, els messos i els anys,
xutant una pilota de futbol contra una paret.
...Si pugués trevessar la paret ...
...Si pugués trevessar la paret ...
Quan me n'adono ja no sóc un infant,
em veig a mi mateix des de dalt del teulat
cobert de formigues de dalt a baix:
algú ha fet un ninot.
Flors envolten el meu cos,
Flors pudrides, de colors.
La vida és el temps..........
La vida és el temps que perdem
esperant la mort.

Lo Pardal Roquer

4 comentaris:

  1. Això és música i no la merda dels Manel!

    A veure si fan algun concert fora de Lleida, collons!.

    ResponElimina
  2. Oh yeahh !!!!
    Encara ara em repica el ritme al cervell i el peu em va boig...

    ResponElimina
  3. Jo és que només puc escoltar gregorià satanic. Si no em poso massa nerviós...

    ResponElimina