4.2.10

El senyor gerent no és gelós


Nota prèvia: si no volen perdre el temps, passin directament al darrer paràgraf.

Sàpiguen que tot el que el senyor gerent aboca en aquest bloc no deixa de ser resultat de la mala llet, els complexos, el cohibiment i l’anorèxia mental crònica que el segueix des que el nostre personatge té compte corrent propi, id est, des que es veu en la necessitat de pensar i planificar una mica.

Per això, sovint, l’exquisidesa en l’argumentació, la pulcritud en la redacció, o la vigència dels temes que vomita regularment li suen una mica. El senyor gerent no pretén sentar càtedra ni dictar cap sharia. El senyor gerent només opina amb cinisme, hipocresia, masclisme i racisme, tot compartint els seus punts de vista decadents amb qui pugui o vulgui enllaçar-lo i perdre una mica del seu temps.

En resum, i perquè no em diguin que no els han avisat abans, l’esquema mental del senyor gerent a l’hora d’implementar i actualitzar de tant en tant el bloc és: merda que trepitja, escopinada que fot.

Per això el senyor gerent no té gelos. No té gelos ni pateix per tal que les quatre ratlles que escriu regularment siguin plagiades en altres forums. No li importa poder-se trobar les seves arrojades en textos d’altri. No pateix tampoc, per vigilar regularment les estadístiques ni per fer escombrades a la xarxa amb el Copyescape. No pateix per participar en discussions on-line i trobar-se amb el nauseabund...”jo ja ho vaig dir abans que tu en el meu blog”. Al contrari, ben orgullós que està al veure tota la seva vomitera mental escampada i de pillar imatges i fotos d'aquí i d'allà (com les d'aquest post, pillades de Can CC).

Per això, el senyor gerent al·lucina bolets, quan es troba blocs de “sesudos barones y virtuosas mujeres” que no tenen cap escrúpol a l’hora de plantificar el puto Creative Commons dels collons, ben vistós i evident, com si d’un credo es tractés. No sigui cas que els hi prenguin la paternitat de la seva crítica de merda de la darrera pel·lícula que han vist, o la seva ressenya de parvulari del darrer llibre de més de 10 pàgines que han llegit.

Perquè, senyors,... el nostre senyor gerent es pregunta, serveix de gaire als blogueros el sistema de Creative Commons, amb tota la seva gamma criminal ( by – by nc – by-nc-sa,...i més i més) o no deixa de ser una altra etiqueta maricona per aparentar el que no es té?

Dit d’altra manera, el senyor gerent creu sincerament que la Ret genera esquizofrenia aguda entre els seus usuaris, de manera que el dilluns-dimecres-divendres defensem tots plegats la llibertat de copia, ens caguem en les multinacionals i en la SGAE, o filloputem al govern quan aquest vol regular el cotarro dels drets digitals, i els dimarts-dijous ens dediquem a deixar ben clar, que “no val a copiar les meves merdes o li dic al profe”. Colla de filldeputes...


Apa! Estiguin bonets i tapin-se aquest vespre. El senyor gerent aprofita per escoltar un moment una gran cançó d'un grapat de marujes, després es fotrà un parell de pets, una rascada de pebrots i es claparà com un nen petit.


16 comentaris:

  1. Sr. Gerent hi ha molt pretenciós arreu i el més trist és que es creuen que escriu com els àngels.

    ResponElimina
  2. Aix, no en se jo d'escriure, ja veu ni se conjugar. Volia dir que " es creuen que escriuen com els àngels" apa bona nit

    ResponElimina
  3. ...i una gran cançó, no troba Volgut Felí? Tot i que personalment, el senyor gerent prefereix els mestres de l'escola de Detroit.

    Srta. Tiquis, no pateixi dona. No es tracta pas de conjugar-ho tot, oi?

    ResponElimina
  4. Estic plenament d'acord amb voste, senyor gerent.

    De fet, tinc pendent en el meu blog parlar d'aquest tema. Ja que tothom ho vol tot lliure i sense drets però lo meu que ningu m'ho agafi sense pagar o, com a minim, demanar permis per escrit davant d'un notari. Qui s'han pensat...

    De fet, jo la gent que em defensa que tot es lliure i que no creu que s'hagi de pagar pels drets d'autor..tinc demostrat que el 95% d'ells no soportaria que algú li agafes una idea, un escrit, una canço sense pagar i encara menys si creia que en podria treure un profit economic d'allo...

    Un tema apart es l'SGAE...que això no te res a veure amb els drets d'autor...sino amb la mafia napolitana.

    Per tant, ja veu, jo li plagiare el seu post algun dia d'aquests...això si, no ho sabré fer amb els seus indults i humor...

    ResponElimina
  5. Senyor Gerent, estic amb vostè. Però, ara que ha dit això, el dia que no estiga molt inspirat, pense robar-li una de les seues famoses animacions per al meu blog...

    ResponElimina
  6. Gaby (Sr?, Srta? Aquests noms moderns sempre m'han portat de corcoll) benvingut/da.
    No pateixi per plagiar, en tot cas, aprofiti per arreglar les faltes que sovint faig i afegir més mala baba.

    Sr. Remitjó, ... les animacions del senyor gerent són famoses? primera noticia!!. En tot cas, faci, faci,... escampi la llavor per on vulgui o faci falta

    ResponElimina
  7. Ja sap alló dels conversos que acostumen a ser els més fanatics no? doncs serveix d'exemple pels CC pre SGAICS

    ResponElimina
  8. Mentre Falete no plagiï una cançó de Metallica...

    ResponElimina
  9. Mentre no cobri pel que escric... que em copiïn. Tampoc no té gaire valor. I perquè s'ho endugui la SGAE millor treballar per amor a l'art. Per cert, està demostrat que la gent que més música es baixa, són els que acaben comprant més CD's. Els P2P i això estan bé, però quan a un li agrada la música, s'acaba comprant el què li agrada de veritat. Au, ja he fet el meu post. Estigui bonet, sr gerent.

    ResponElimina
  10. Senyor Gerent, Resolc el seu dubte sobre el meu sexe...soc un home. Vaja, això diu el meu DNI.

    ResponElimina
  11. Sal i sucre, al tanto. Recordi al Van Gogh dels collons. En sa puta vida va vendre un quadro i quan la va palmar, es va fotre famós i cotitzat.

    Sr. Gaby, doncs benvingut i gracies per resoldre'm l'enigma.

    ResponElimina
  12. Home... doncs raó de més per escriure per amor a l'art. Si després de morta em faig famosa espero que no se n'aprofiti cap desgraciat!!

    ResponElimina
  13. Recentment vaig proposar a una barjaula de compartir els nostres cossos sota la llicència CC (sense retribució)... I el seu xulo em va escalfar a hòsties. Tot i no follar vaig anar al llit calent igualment.

    ResponElimina