24.3.10

El senyor gerent nota fred a l'espinada...

Arriba la primavera; s'acaba el fred; la neu es fon, els pantanus estan que peten i aquest estiu serem igual de gilipolles però, estiguin tranquils, no passarem sed.

Malgrat tot, hi ha una cosa que inquieta enormement al senyor gerent. Té la mosca al nas des de fa uns dies i no sap ben bé per què. Serà pel canvi estacional? serà per l'estress? serà que el senyor Valero ens parla de conspiracions i de (cons)pirats?

En tot cas, el senyor gerent els desvetlla allò que el corseca, i els demana que es manifestin al respecte:

Per què collons des de fa un parell o tres de setmanes, a la tele només foten que emetre anuncis d'assegurances?

Aquesta és la qüestió que li fa recremor d'estòmac al senyor gerent; però hi ha també una altra pregunta, i aquesta sí que té al senyor gerent en vilu. Es la pregunta del milió i es deriva de l'anterior:

i per què collons a totes les asseguradores que s'anuncien per la tele els hi ha donat per cantar?

Vegin:








Després dels normals brots de pànic, horror, arcades i marejos que hagin pogut tenir, agrairé em puguin aclarir un dubte:

- som tots tant subnormals que necessitem ens expliquin les coses així?

- l'únic subnormal profund és el creatiu de turno* i el fill de puta de l'empresa que compra la idea?


* Menció apart es mereix el creatiu que ha proposar un rebrot de la sarsuela dels collons. Això no és subnormalitat. Això és directament una horterada per la que caldria tallar-li els pebrots o llimar-li els ovaris.


Estiguin bonets.
.

11 comentaris:

  1. Benvolgut Gerent, crec tenir resposta per la primera pregunta. L'estiu està a la volta de la cantonada i és època de vendre cotxes. O al menys ho era abans.

    La segona pregunta, penso que la respon vostè amb precisió: subnormalitats en cadena.

    Per cert, els de Genesis, al menys, ens han estalviat:

    1.al'eriçó parlant que tant de fàstic m'ha fet sempre

    2. el crit aquell de ASÚMBAYEEEEEEEEEEEE, que feien altres amb els braços alçats amb l'eriçó a les mans...

    ResponElimina
  2. Com contractar una assegurança és una cosa que a priori no ens reporta cap benefici (només se'n fa ús davant de desgràcia) es pensen que els serà més fàcil vendre-ho fent-ho d'una forma desenfadada i cantant. No sé si aquesta és la millor forma de mostrar un producte que en teoria t'ha de transmetre seguretat i estabilitat. Els publicistes aquests sabran. No ha pensat algú fer aguna cosa més seriosa i diferenciar-se?

    ResponElimina
  3. Horribles tots, i cadascun pitjor que l'anterior. Li contestaré les preguntes: La primera és definitivament SÍ, i conseqüentment la resposta a la segona és NO.

    ResponElimina
  4. Perquè... doncs... ehm... no ho sé. Però em fa molta por.

    ResponElimina
  5. Per què han rebrotat els anuncis d'assegurances? pq quan hi ha incertesa tots volem (conscient o inconscientment) "alguna cosa" o "quelcom" que ens doni seguretat. Sí, és molt trist.

    Per què ens ho diuen cantant? perque "el que canta su mal espanta" y així sembla que el seu producte és simpàtic i llaminer i no la merda de placebo amb la que pretenen enriquir-se.

    No obstant, tenim el que ens mereixem, per picar i per gilipolles: aquest estiu, el que ve i els que ens quedin.

    ResponElimina
  6. A mí el que em preocupa és la falta de creativitat dels publicistes: un fa un anunci d'assegurances musicat, i els altres li van al darrera!. On són tots aquells creatius publicitaris que van posar Catalunya al mapa amb la seva bona feina?. S'han prejubilat?. Estigui bonet, Sr. Gerent.

    ResponElimina
  7. som tots tant subnormals que necessitem ens expliquin les coses així?

    Com va dir Homer Simpson: tot el món és imbècil, menys jo.

    PD: horterada no se, però jo ho tipificaria com a terrorisme.

    ResponElimina
  8. Per cert, m'imagino l'escena...

    Int. Dia. Soterrani de comisaria. Un fill de puta pubicitero seu a una cadira, emmanillat i amb la cara inflada d'hosties.

    -Senyor agente, jo creia que la policia no podia pegar als detinguts...

    Agent:
    -Ah! Yo creia, yo creiaaa...

    ResponElimina
  9. No sé, però realment tots aquests anuncis foten caguera i donen ganes d'afusellar la pantalla. El pitjor és quan et descobreixes caminant pel carrer cantussejant una cançó d'aquestes (a mi em va passar l'altre dia i em vaig fotre vermell)

    ResponElimina
  10. jo com que la tele no la miro mai....nomes pelis d alta definicio ( blu rays ) piratejades ...

    ResponElimina
  11. I no serà que s'aprofiten de la feblesa que ens provoca l'astènia primaveral?

    ResponElimina