28.9.10

El senyor gerent també els ofereix serveis mínims

Si tots els sindicalistes fossin tant acurats i seriosos en la seva feina, com demostren en l'organització de la vaga...stop.

Si tots els empresaris fossin més ètics, menys egoistes i, perquè no, també més professionals,...stop.

Si tots els curritos que no són sindicalistes ni empresaris pensessin per ells mateixos i actuessin en conseqüència,...stop

aquest país seguiria sent una puta merda, però al menys, potser perdríem la hipocresia pel camí,... stop

Estiguin bonets, stop.
.

14 comentaris:

  1. Acollonit estic, senyors, en veure la postura de TV3 (i Catalunya Ràdio) en aquest dia de vaga.

    Un servidor pensava que aquesta tele de pandereta era una servei públic, que era formada per periodistes (que estan per sobre del bé i del mal), i que els periodistes van fer vaga ahir...però avui al mati, només funciona una TV pública i és TVE.
    Olé tus huevos TV3, la meva.... la meva gran merda.

    ResponElimina
  2. senyor gerent, vosté si que sap. Tinc un merder a qui el mercat de mossos i sindicalistes que no ho sap vosté. I es que no em deixen dormir.

    ResponElimina
  3. jo estic molt decebuda perquè no he vist ni un putu piquet. I he vingut a treballar perquè tenia ganes d'emocions fortes!!! però res de res... quin avorrimnt.

    ResponElimina
  4. ôstia, collons, la marequemvaparir,.... TVE també fot el sal i programa una pel.li de caspa total...

    Lo de TV3 segueix sent vomitiu... concerts sinfònics, concerts dels Manel i ara del Raïmon... pa cagar-se...

    Menys mal de RAC-1 i del tremendu Darth Basté...

    ResponElimina
  5. Sort, doncs, que últimament l'antena no m'agafa bé Tv3... Manel? Raïmon? Al vespre què toca? Núria Feliu?

    ResponElimina
  6. Gràcies a la vaga podrem veure futbol a tv3 sense els putos comentaristes. Visca la vaga! A las barricadas!

    ResponElimina
  7. Com deia aquella gran sàvia: "bye bye y hasta otro ratito". Els deixo amb les seves vagues, els seus piquets, els seus cantamañanas, les televisions de merda, els periodistes sense estudis, els polítics incompetents, els killos, les lolailas i la Belén Esteban.
    A mi fúries de l'infern !!!!

    ResponElimina
  8. Per mi TV3 i la resta de cadenes de televisió podrien fotre vaga general perpètua.

    I si han d'emetre alguna cosa, que siguin reportatges d'animalons, que són collonuts per la migdiada.

    L'altre dia vaig veure com una mosca ponia els ous dins del cap d'una formiga...

    ResponElimina
  9. Per solidaritat també faig un comentari mínim, stop.

    ResponElimina