18.6.10

El senyor gerent dissenya altruistament

.
Volguts fills de puta, ja falta menys per l'1 de juliol....

El senyor gerent vol complaure al Sr. Llufa en particular i a la resta de respectada audiència en general, i aquí els presenta la materialització de les peces de campanya per l'asunto de les tetes.

Tots aquells que hi vulguin participar, facin el favor de difondre l'asunto, òstia.


Banner gran de convocatòria:

Color del text


Banner petit d'adhessió:



Cagarel.la gràfica per si hi ha algun forat per tapar al seu blog:


i finalment, el senyor gerent ha tingut un tendre pensament per les fèmines odisfèriques i ha pintat un banner per aquella qui ensenyi gènero propi.

Banner de testimoniatge de participació un cop esdevingut l'event (ep !! només per dones)



Estiguin bonets.
.

16 comentaris:

  1. Senyor Gerent, pose'm als seus peus!


    Ja he penjat el banner (i Flappy) al meu bloc. Supose que ara cadascú haurà de crear un apunt per quan arribe el dia... Mamelles a punta de pala!

    ResponElimina
  2. Senyor Gerent, la seva generositat gràfica m'emociona.
    Puc proposar un himne horrible per a tan assenyalada data?

    ResponElimina
  3. Jo també m'afegeixo al dia de la teta. Ara penjaré alguna d'aquestes coses que ha fet vostè.
    I aprofito per dir-li a la Srta. Llesca que és una grandissima filla de puta, per haver-me fet veure "això" abans d'esmorzar i fer-me vomitar bilis. Puta nena i puto fill de puta tocant l'arpa...

    ResponElimina
  4. Remitjó i resta,... efectiviguonder. Es tracta del que vostè diu: quan arribi el dia, tothom qui s'adhereixi caldria que fes-escrigués-dibuixés-fotografiés-rajes-arrojés-etces al voltant del teme mamari. (Per cert Remitjó, de puta mare la seva col.laboració !!!)

    Dones, i vosaltres també hi sou convocades...Sinó amb teta pròpia amb teta al·liena, i si us fa repelús jugar amb tetes, trieu pit de mascle, total...

    Srta. Llesca, garratibat, esmaperdut i rabocurt m'he quedat al veure el vídeo i a la nena dels collons.

    Muerte, de puta mare el seu suport !!!

    Txisky, ídem !!!!

    ResponElimina
  5. Pel que vulgui Srta Tiquis. Gràcies pel suport al seu bloc.

    ResponElimina
  6. Merda, he arribat tard i m'he perdut. Jo vull col·laborar. Bé, sempre que hi hagi pits fembrils pel mig estic disposat a col·laborar. Però primer voldria saber, senyor gerent, a quina causa m'estaria adherint?

    ResponElimina
  7. Sr. Merdevalista,
    no és pas res de l'altra món... només unificar temàtica del post del proper dia 1 de juliol. Si a vostè li plau i vol sumar-se a aquesta iniciativa, l'esmentat dia només cal que pengi un post sobre tetes en particular o sobre mamellam en general, amb el format que vulgui, o l'enfoc que li convingui. I mentre tant, pot promocionar l'acció unitària amb alguna de les tetes que m'he tret de la butxaca i que pot veure més amunt.

    Que aquest sigui el primer pas per unificar la veu de l'Odisfera i desbancar l'ordre polític actual, o si més no, poder fer algun dia la coca-cola al bar de la cantonada.

    ResponElimina
  8. Mercès pels cinc cèntims, mossènyer!
    M'hi sumaré. Un dels seus banners farà companyia a partir d'ara Lord Vader al blog, i el dia 1 de juliol, doncs a postpitrejar.
    Ep, que aquesta "coca-cola al bar de la cantonada" evoca reminiscències massa "noaliterals"...!

    ResponElimina
  9. M'hi apunto. Ha fet bona feina amb el banner sr. gerent...
    Tetes, tetes, tetes...

    ResponElimina
  10. M'he afegit. Crec que és la diada més convençuda en la que he participat en la meua vida.

    ResponElimina
  11. Sr. Josep, encantat de comptar amb vostè.

    Sr? Sra? #M#, benvingut i gràcies també. En general aquest (la teta) és un tema en el que no costa gaire convèncer al personal. No troba?

    ResponElimina
  12. Jo com a meridional m'agrada més anomenar-la mamella; mamella és més instintiu i salvatge, més atraient. A mi, personalment, m'agraden més les mamelles que la paella. I això és ja ben important.

    ResponElimina